Paslaugos Dizainas, maketavimas

Didelėje konkurentų jūroje kiekvienai įmonei tampa gyvybiškai svarbu būti išskirtinei. Panašių prekių pasiūloje geras ir aiškus dizainas suteikia kompanijai pirmavimo teisę. Tokia įmonė išsiskiria iš konkurentų ir tampa labiau pastebima vartotojams, būsimiems klientams.
Vis labiau dirbame elektroninių medijų apsuptame pasaulyje ir popierius ne visada būna galutinis informacijos nešėjas. Tačiau nepaisant to, ar gaminame spausdinimui ant popieriaus, ar interneto platybėms, pirmas žingsnis yra sužinoti kliento pageidavimus, jo lūkesčius ir suplanuoti norimą pranešti turinį bei žinutės formas: vizitinė kortelė, baneris, skrajutė, katalogas ir t. t.
Visada yra svarbu naudotis pagrindiniais dizaino principais: atkreipti dėmesį į paraštes, priešingu atveju, spausdinant galimas informacijos nuostolis, kuriant tiek vizitines korteles, tiek plakatus ar katalogus, be abejo, ypatingas dėmesys turi būti sutelktas ne vien tik į iliustracinę dalį, bet ir ar tekstui negresia būti nupjautam galutiniame produkto gaminimo procese.
Svarbi ir iliustracinė dalis, vizualus vaizdas visuomet geriau įsimenamas nei skaitomas tekstas, todėl, kuriant dizaino produktą, būtina pasirūpinti ir kokybiškomis nuotraukomis, kad gaminys būtų aukštos kokybės, o ne „išsiliejęs“ sugeriamasis popierius. Šių laikų medijų pasaulis suteikia galimybę net neturint pakankamai lėšų (užsakant specialą fotosesiją) gauti geros kokybės ir raiškos nuotraukas. Svarbu žinoti, kur ieškoti. Ir ne, tai nėra Google.
Naudojant šriftus, būtina patikrinti, ar gerai įskaitoma tekstinė dalis, ar šrifto charakteringumas tinka produkto siunčiamai žinutei, dažnas pavyzdys – kai Comic Sans šriftas, naudojamas net gydytojų pavardžių lentelėms (tai nėra tinkama), nors šis šriftas buvo sukurtas išskirtinai komiksų tekstams.
Kuriant produktą, svarbu išsirinkti spalvų gamą, kurioje bus dirbama – visa, kas bus spausdinama, turi būti sukurta CMYK skalėje, internetiniams produktams tinkama yra RGB. Specifinių žinių reikia naudojant Pantone spalvas.
Siekiant didesnio išskirtinumo ir, žinoma, jei tai leidžia užsakovo lėšos, bet kuriam dizaino produktui galima suteikti dar didesnio ypatingumo: naudoti UV laką, daryti kirtimus (pvz., vizitinėje kortelėje), naudoti netradicines medžiagas, plastiką, metalą, faktūrinį popierių ar netgi maisto produktus.