Paslaugos Rinkos analizė

Verslo sėkmę lemia teisingi sprendimai ir greita orientacija rinkos situacijoje. Rinkodaros ir reklamos strategijos taip pat reikalauja aiškaus rinkos suvokimo, kad būtų išsikeliami tinkamiausi tikslai ir daromi juos atitinkantys strateginiai žingsniai, kartu užtikrinant optimalų investuojamų lėšų paskirstymą.
Tam būtina rinkos analizė, tirianti esamą rinkos aplinką, ją lemiančius išorės veiksnius, kitimo tendencijas ir ateities perspektyvas. Verslui svarbu išanalizuoti, koks prekių ar paslaugų pardavimo procesas buvo praeityje, taip pat suformuluoti prognozes keletui metų į priekį.

Pristatant rinkai naują produktą, neapsieisime be išsamaus jo paklausos tyrimo. Taigi būtina išsiaiškinti, kas yra potencialus produkto ar paslaugos pirkėjas, koks įprastas pirkimo poreikis, priimtina kaina, pirkimo įpročiai (laikas, atsiskaitymo būdai), ar rinkoje pakankama to produkto ar paslaugos pasiūla ir kaip naujo produkto atėjimas į rinką paveiks bendrą jos situaciją.

Rinką analizuojame pasitelkdami du metodus: kiekybinį (interviu ar atliekant pasirinktų grupių stebėseną) ir kokybinį (klientų tyrimai, pardavimo analizė).

Rinkos analizės duomenų susisteminimas ir išvados mūsų klientams padeda sėkmingai konkuruoti, pasirinkti tinkamiausias verslo strategijas ir inovacijas. Prekių ar paslaugų vartotojų nuomonių, įpročių ir lūkesčių pažinimas yra tiesus kelias į puikius pardavimo rezultatus.

Profesionalūs mūsų darbuotojai Jums pateiks išsamią konkurentų rinkos analizę, įvertins jų aktyvumą, apskaičiuos konkurentų išleidžiamus biudžetus reklamai ir pan.